piątek, marca 2


Sandra (17) Głupia blondynka,która sama nie wie
czego chce. Zawróci w głowie dla Nialla.










Caroline (16) Nieśmiała dziewczyna,która kocha się w Zaynie.
Z biegiem czasu zdobywa jego serce. Uwielbia modę i muzykę.









Luiza (16) Przyjaciółka Caroline. Jest związana z Harrym.
Jest szalona i mądra,próbuje zeswatać Caroline i Zayna.








Liam (19) i Danielle (23) Zakochana para.
Obecnie mieszkają w Chicago z dala od chłopców.









Louis (20) i Eleonor (19) Przyjaciel Harrego. Uwielbia
marchewki. Eleonor miła dziewczyna,która jest lubiana przez paczke. Niespodziewanie zostaną rodzicami i Eleonor będzie
chciała usunąć ciąże.











Harry (18)
Najmłodszy z paczki. Zakręcony loczek,który ma
w życiu duże szczęście. Kocha Luize i chcę z nią się kiedyś ożenić.












Zayn (19)
Chodzący seks. Ma duże powodzenie,ale
wciąż szuka tej jedynej. Typ złego i romantycznego chłopca.
Jego przyjaciółką jest Luiza,która zapoznaję go z Caroline.








Niall (19) Zabawny i szalony chłopak,która kocha gitarę i
jedzenie. Lubi dziewczyny. Szalenie zakocha się w Sandrze i
będzie miał dużo problemów przez swoją wybrankę.









Cześć :) jestem Paulina (16 l.) chodzę do 3 klasy gim. #proudOneDirection
Na spontana założyłam tego bloga,chciałam się sprawdzić. Zainspirowała mnie
Sandra xx Mam nadzieję, że wyjdzie mi dobrze prowadzenie tego bloga :)
*chciałabym* Na razie prezentuję bohaterów,jutro dodam rozdział .
Komentarze mile widziane. + krytykę przyjmę ale bez wyzwisk ;)
_______________________________________________________________



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz